Հաճախ տրվող հարցեր
Պատվեր և վճարում
Ինչպե՞ս է տոմսն ինձ հասնելու
Օնլայն գնելու դեպքում տոմսերն ուղարկվում են Ձեր նշած էլեկտրոնային հասցեին QR կոդի տեսքով։
Ինչպե՞ս վճարել տոմսի համար
Առցանց գնումը հնարավոր է բանկային քարտով (ArCa, Master, Visa), Telcell Wallet-ով, Idram-ով։
Ինչքա՞ն ժամանակ կպահպանվի իմ ամրագրումը
Տոմսերի ամրագրումը պահպանվում է 5 օր։ Այդ ընթացքում տոմսը չգնելու դեպքում պատվերը չեղարկվում է՝ առանց որևէ զգուշացման։
Գումարը քարտիցս գանձվել է, բայց տոմսը չեմ ստացել։ Ի՞նչ անել
Գնելիս Ձեր մեյլին պետք է ստանաք հաստատող նամակ։ Եթե նամակը չեք ստացել, ապա ստուգեք "SPAM", "JUNK", "PROMOTIONS" բաժիններում։
Հնարավոր է, որ սխալ եք մուտքագրել Ձեր էլ․ հասցեն: Այդ դեպքում ուղարկեք Ձեր վճարման կտրոնը ticket@yerevan.trade էլ․ հասցեին՝ վերնագիր դաշտում նշելով "Վճարման սխալ":
Կարո՞ղ եմ տոմսեր գնել զեղչով:
Այո, եթե ունեք պրոմոկոդ:
Պատվերի փոփոխություն / վերադարձ
Ինչպե՞ս կարող եմ չեղարկել պատվերը
Պատվերը հնարավոր է չեղարկել ամենաուշը միջոցառումից մեկ շաբաթ առաջ։ Վերադարձի դեպքում գանձվում է տոմսի գնի 2%-ը։
Կվերադարձվի՞ արդյոք իմ գումարը, եթե չեմ կարողացել ներկա լինել միջոցառմանը
Անկախ այն հանգամանքից, թե ինչու չեք ներկայացել միջոցառմանը, Ձեր տոմսերի գումարը վերադարձի ենթակա չէ:
Լրացուցիչ տեղեկատվություն
Ի՞նչ է պատահում իմ տոմսի հետ, եթե միջոցառումը չեղարկվել է
Միջոցառման չեղարկման դեպքում կազմակերպիչը կտեղեկացնի Ձեզ այդ մասին, և կկատարվի վերադարձ՝ ամբողջ գումարի չափով։
Կարո՞ղ եմ հեռախոսով ավելի մանրամասն ինֆորմացիա ստանալ միջոցառման մասին
Ցավոք, ոչ: Միջոցառումների մասին ողջ անհրաժեշտ և հրապարակային տեղեկատվությունը ներկայացված է կայքում՝ միջոցառման նկարագրության բաժնում։
Ինչպե՞ս նախօրոք իմանալ սպասվող միջոցառումների մասին
Կայքի նորություններին բաժանորդագրվելու դեպքում շաբաթը մեկ կստանաք e-mail հաղորդագրություն սպասվող իրադարձությունների մասին։