Օգտակար

Ticketmaster.am-ի առաջարկը

Գովազդ բոլոր տոմսերի վրա


Միջոցառումների տոմսերը կարելի է օգտագործել որպես գովազդային հարթակ: Դրանց վրա կարող եք տեղադրել հովանավորի կամ գովազդատուի լոգոտիպը և որոշ կարճ տեղեկատվություն:

Մեծ միջոցառումների դեպքում գովազդատուները խիստ նպատակահարմար կգտնեն "ներկայացված լինել" ձեր կազմակերպած միջոցառման տոմսերի վրա՝ "հասնելով" լայն լսարանին, և դուք էլ կունենաք լրացուցիչ եկամուտ:

TicketMaster-ը հնարավորություն է տալիս տոմսերն օգտագործել որպես գովազդային հարթակ, որի համար որևէ միջնորդավճար չի գանձվում:

Տոմսերի համար վճարումների անվտանգության մասին

Անվտանգությունը առաջնային է ֆինանսական տրանզակցիաների դեպքում: Համոզվեք, որ ձեր ընտրած տոմսերի վաճառքի հարթակը տրամադրում է վճարումների մշակման անվտանգ տարբերակ՝ հաճախորդների անձնական տվյալների պաշտպանության համար:

TicketMaster-ը հնարավորություն է տալիս տոմսերի համար վճարել բանկային քարտով (VISA, MASTERCARD, ARCA), IDram-ով, Telcell Wallet-ով: Տրանզակցիայի ընթացքում բոլոր տվյալները պաշտպանված են TLS սերտիֆիկատի միջոցով և փոխանցվում են կոդավորված: Հարթակը չի պահպանում  գաղտնաբառերն ու քարտի տվյալները:

Միջոցառումների տոմսեր. 2 տիպ

Տոմսերի վաճառքի ցանկացած ժամանակակից համակարգ իր B2B հաճախորդներին պետք է տրամադրի դահլիճի ինտերակտիվ քարտեզի օգտագործման հնարավորություն:

Նստատեղերի ընտրությամբ տոմսերը կազմակերպիչները նախատեսում են, օրինակ, թատրոնների, կինոթատրոնների, համերգասրահների, ստադիոնների մուտքի համար:

Դահլիճի ինտերակտիվ քարտեզը այցելուին հնարավորություն է տալիս տեսնել, թե որոնք են ազատ կամ զբաղված տեղերը, ինչն էլ թույլ է տալիս ընտրել հարմարը այդ պահին հասանելի տեղերից՝ ելնելով տեղակայումից և իր ֆինանսական հնարավորությունից:

TicketMaster-ի օգնությամբ կարող եք կազմակերպել առանց նստատեղերի ընտրության և նստատեղերի ընտրությամբ միջոցառումների տոմսերի վաճառք:
Հնարավոր է նաև երկու տարբերակների համատեղում: Այսպիսի միքս տեղերի վաճառք նախատեսվում է, օրինակ, գիշերային ակումբում. տոմսեր սեղանի շուրջ նստատեղերով և պարահրապարակի այցելուների համար:

Առանց նստատեղերի ընտրության մուտքի տոմսերի վաճառք նախատեսվում է հիմնականում բաց տարածքում կազմակերպվող միջոցառումների դեպքում. երաժշտական փառատոններ, դիսկոտեկներ, որոշ սպորտային իրադարձություններ (օրինակ, ավտո և հեծանվավազք) և այլն:

Առանց նստատեղերի ընտրության մուտքի տոմսեր վաճառում են նաև այն դեպքում, երբ տարածքը փակ է, և նախատեսվում է այցելուի ազատ տեղաշարժ սրահով, օրինակ, ցուցահանդեսների կազմակերպման դեպքում:

Միջոցառման տոմսի վրա ինչի՞ համար է QR կոդը


QR կոդը եզակի գրաֆիկական սիմվոլ է, որում կոդավորված է որոշակի տեղեկատվություն:
Ստորև ներկայացնում ենք տոմսի վրա QR կոդի կիրառման առավելությունները:

. Բարձր անվտանգություն
QR կոդով տոմսի կիրառումը բարձրացնում է անվտանգությունը՝ զգալի իջեցնելով տոմսերի կեղծման ռիսկը: Յուրաքանչյուր տոմսի QR կոդը եզակի է և կարող է մուտքի մոտ սկանավորվել, ինչը երաշխավորում է, որ տոմսերը իրական են, ինչպես նաև նույն QR-ով տոմսը մեկից ավել անգամ կիրառել հնարավոր չէ:

. Առավել արագ մուտք
QR տոմսերի սկանավորումը անհամեմատ արագ է, քան թղթե տոմսերի ստուգումը, ինչը զգալի կրճատում է սպասման ժամանակը՝ օպտիմալացնելով մուտքի գործընթացը:

. Հարմար է միջոցառման այցելուին
QR տոմսը կարելի է պահել թվային տարբերակով սմարթֆոնում, ի հակադրություն ֆիզիկական տոմսերը պահելու անհրաժեշտությանը, կորցնելու վտանգին, տանը մոռանալուն:

. Շահեկան է միջոցառման կազմակերպչին
QR տոմսերի գեներացիան տնտեսապես ձեռնտու է միջոցառման կազմակերպչին, քանի որ վերացնում է ֆիզիկական տոմսերի տպագրման և տարածման անհրաժեշտությունը: Խիստ կրճատվում են նյութական և աշխատանքային ծախսերը:

. Էկո
QR կոդը տոմսի վրա էկոլոգիական անվտանգության բաղադրիչ է. թղթե տոմսերից հրաժարվելով՝ պահպանում եք շրջակա միջավայրը:

. Տվյալների մշակում իրական ժամանակում
QR տոմսերը միջոցառման կազմակերպչին հնարավորություն են տալիս իրական ժամանակում ստանալ հետևյալ տեղեկատվությունը. այցելուի մուտքի ժամանակը, մասնակիցների թիվը: Այս տեղեկատվությունը կարելի է օգտագործել հետագա միջոցառումների կազմակերպման օպտիմալացման և այցելուների սպասարկման որակի բարձրացման նպատակով:


Ձեր միջոցառման համար TicketMaster-ը կգեներացնի եզակի QR կոդով տոմսեր:

Տոմսերի 2 հիմնական տեսակները


Միջոցառման կազմակերպչի ականջին ամենաբարեհունչ ֆրազն է՝ "Բոլոր տոմսերը վաճառված են":

Իսկ որո՞նք են միջոցառման տոմսերի հիմնական տեսակները.
- Մուտքի ընդհանուր տոմս (general admission ticket, GA). թույլ է տալիս մտնել միջոցառման վայր. նստատեղի ընտրություն չի նախատեսում:
Օրինակ, այսպիսի տոմսեր նախատեսվում են այգիներ (կենդանաբանական, բուսաբանական), ցուցահանդեսներ, թանգարաններ մուտքի համար: Այս դեպքում տոմսերի գները նույնն են բոլորի համար կամ կարող են տարբեր լինել՝ ըստ տարիքային խմբի:

GA տոմսերը լինում են նաև տարբեր գների՝ կախված տրամադրվող առավելությունների կամ լրացուցիչ ծառայությունների առկայությունից:

Հնարավոր է general admission տոմսերի վաճառք նաև նստատեղերով սրահներում անցկացվող միջոցառումների համար: Տոմսը տեղի ընտրություն չի նախատեսում, և տեղերը զբաղեցնում են "ով շուտ նստի" սկզբունքով:


- Տեղի ընտրությամբ տոմս. թույլ է տալիս կոնկրետ նստատեղի ընտրություն:
Այսպիսի տոմսեր նախատեսվում են թատրոններ, կինոդահլիճներ, համերգասրահներ, ստադիոններ մուտքի համար: Այս դեպքում տոմսերի գները տարբեր են՝ ըստ ընտրած նստատեղի:


Ունե՞ք միջոցառում: ԱՆՎՃԱՐ ենք պատրաստում միջոցառման նստատեղերի ընտրությամբ դահլիճի ինտերակտիվ քարտեզը և սահմանում տոմսերի տարբեր արժեքներ՝ ըստ ընտրված տեղի: Մանրամասների համար. 
098611477

Տոմսերի օնլայն վաճառքի հարթակից օգտվելը ինչո՞ւ է ձեռնտու


.
Ժամանակի խնայողություն

Հնարավորությունը գնել տոմսեր օնլայն կխնայի Հաճախորդի թանկագին ժամանակը. վերջ տանից դուրս գալուն, տրանսպորտի գումար ծախսելուն, տոմսարկղի մոտ հերթում ժամանակ "սպանելուն":

. Առանց տարածքային սահմանափակման
Օնլայն կազմակերպած տոմսերի վաճառքը չունի տարածքային սահմանափակում, ինչը հնարավորություն է տալիս "հասնել" այլ քաղաքների և պետությունների Հաճախորդներին:

. Ֆինանսական խնայողություն
Ֆիզիկական տոմսերի տպագրությունից հրաժարվելը միջոցառման կազմակերպչին թույլ է տալիս զգալի խնայել:

. Սոցիալական պատասխանատվություն
Թղթե տոմսերից հրաժարվելով՝ պահպանում եք բնությունը:

. Վաճառքի արդյունավետության գնահատում իրական ժամանակում
TicketMaster-ը թույլ է տալիս "այստեղ և հիմա" ռեժիմով հետևել տոմսերի վաճառքի գործընթացին:

TicketMaster.am - տոմսերի օնլայն վաճառքի գործընթացի կազմակերպիչ

Լինում են դեպքեր, երբ միջոցառումների տոմսերի ձեռքբերումը վերածվում է անհայտներով հավասարման լուծման՝ բարդ, երկար գործողություն: Լինում է առցանց վճարում եք, սակայն տոմսերը չեք ստանում էլ. փոստին։


Միջոցառումների կազմակերպիչները, սպառողների լավագույն շահից ելնելով, փորձում են համագործակցել անխափան ու պարզ քայլերով տոմսերի օնլայն վաճառքի հարթակի մատակարարի հետ։ Այստեղ իր խոսքն ունի ասելու միջոցառումների տոմսերի օնլայն վաճառքի TicketMaster համակարգը:

Առցանց տոմսեր գնելը ձեռնտու է բոլոր առումներով՝ հաշված րոպեներում և առանց տանից դուրս գալու․ գնորդը խնայում է ամենաթանկը՝ ժամանակը։
Տոմսերի վաճառքն օնլայն չունի տարածքային սահմանափակում, ինչն առավել է գրավում միջոցառման կազմակերպչին:

Միջոցառումների կազմակերպիչները ընտրում են TicketMaster-ը, որպես տոմսերի վաճառքի ամենացածր միջնորդավճարով, հարմար, անխափան հարթակի վենդոր:

Հետևեք մեզ